دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعویض پنل تلویزیون ايکس ویژن

مشکلاتی كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ايکس ویژن ایجاد می شود بسیار گسترده است. شکستگی پنل، آبخوردگی پنل تلویزیون، خرابی در تصویر و … بخشی از مشکلاتی است كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن را ضروری می سازد.

به طور کلی در میان مشکلات ایجاد شده در پنل، ایراد هایی كه در اثر ضربه خوردگی تلویزیون و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

پنل تلویزیون قطعه ای متشکل از سینی فلزی، بیس اصلی، لامپ های بک لایت، صفحات پولاریزه نور بک لایت و پنل اصلی است. در صورت وجود يک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش ليکوئید را تعویض کرد.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون ایکس ویژن

اگر ال سی دی شما شکسته است یا در اثر ضربه خوردگی تلویزیون خطوطی روی آن افتاده است باید خود را برای خرید يک تلویزیون جدید آماده کنید زیرا در حال حاضر پنل یا همان شیشه ال سی دی و ال ای دی موجود نمی باشد، البته درصورتی كه ضربه خوردگی کم باشد می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید اما باید مدت زمان استفاده را کاهش دهید تا سوختن تلویزیون به تاخیر بیفتد.

شکستن پنل تلویزیون ایکس ویژن

شاید شما برای خرید تلویزیون به فروشگاه رفته باشید و فروشند تلویزیونی كه به شما فروخته باشد به عنوان پنل یا تصویر ضد ضربه خوردگی تلویزیون فروخته باشد اما بعد از يک ضربه، پنل خیلی راحت شکسته شده باشد، پنل ضد ضربه يک حرف بی معناست همه ی پنل ها قابلیت شکستن و یا آسیب دیدن را دارند، شکستن پنل اتفاق خوشایندی نیست.

چون هزینه ی تقریبا بالایی برای شما به وجود می آورد، بد نیست بدانید كه پنل در تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ايکس ویژن دارای صفحه اصلی یا ماژور است. این صفحه روی پلیت اصلی دستگاه قرار دارد و لامپ های بک لایت در بخش پشتی آن تعبیه شده اند.

صفحات پولاریزه نور هم مابین این بخش ها قرار دارند كه باعث پخش شدن نور لامپ های بک لایت شده و در نتیجه نور در تمام سطح پنل يکنواخت دیده می شود. حالا اگر این ماژور بر اثر ضربه خوردگی تلویزیون بشکند، به هیچ عنوان نمی توان آن را تعویض کرد.

ضربه خوردگی تلویزیون ایکس ویژن