دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون دست دوم

اگر می خواهید تلویزیون دست دوم خریداری کنید به گفته پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن باید حتما به چند نکته مهم دقت داشته باشید تا پس از خرید احساس پشیمانی نداشته باشید.

حتما برای شما هم قبل آمده میباشد که بعضی مواقع می خواهید تلویزیون بخرید ولی قصد ندارید پول خیلی زیادی خرج کنید، بنابراین تصمیم می گیرید که با همان پولی که دارید نمونه دست دوم مدل موردنظر را تهیه کنید. این شرایط برای خرید دیگر لوازم الکترونیکی مانند ضبط صوت، تلویزیون و… هم وجود دارد.

خرید تلویزیون مثل خرید تبلت و موبایل نیست که بیش افراد جامعه درمورد آن اطلاعات داشته باشند و بتوانند خرید خوبی انجام بدهند، به ویژه اگر دنبال خرید نمونه دست دوم آن باشید. خیلی ها معتقد می باشند که خرید لوازم الکترونیکی دست دوم، ریسک زیادی دارد و امکان دارد پس از خرید آن مشکلاتی برای خریدار قبل بیاید، ولی این موضوع فقط درمورد کالاهای دست دوم نیست بلکه اگر بدون داشتن آگاهی کافی برای خرید هر نوع کالایی اقدام نمایید امکان دارد در آخر ضرر کرده و از خریدتان ناراضی باشید.

چس به نکاتی که در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن به آن ها اشاره می کنیم دقت کنید تا خرید خوبی داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون دست دوم

پیش از این که فروشنده کالا را بشناسید، بهتر است دستگاه را از مصرف کننده خریداری کنید. چون مصرف کننده ها میزان ریسک خرید را پایین می آورند. یعنی مصرف کننده اولی و اصلی درمورد استفاده از تلویزیون به میزان کافی اطلاع دارد که به شما منتقل بکند و خودش نخستین مصرف کننده بوده پس تلویزیون چندین دست نگشته می باشد.

شما میتوانید از مصرف کننده اصلی، جعبه تلویزیون، دفترچه راهنما و حتی ضمانت نامه آن را هم دریافت کنید.

حتما تلویزیون را روشن نمایید و با آن کار کنید تا از سلامت آن اطمینان پیدا کنید. زمان خرید تلویزیون دست دوم دقت کنید که همه جای آن را پسندیده بررسی کنید تا دارای شکستگی، ترک خوردگی و … نداشته باشد.

صفحه آن را در ۲ حالت خاموش و روشن به دقت ببینید تا در پیکسل های آن پیکسل سوخته وجود نداشته باشد. همانطور که گفتیم خرید تلویزیون دست دوم به راحتی خرید موبایل نیست؛ پس دقت داشته باشید که چه تلویزیونی خریداری می کنید.

همچنین باید از فروشنده بخواهید روش کار کردن با آن را به شما توضیح دهد و در آخر آدرس و شماره تماس فروشنده را ذخیره کنید تا در گونه ایجاد مشکل بتوانید با او تماس بگیرید.

به طراحی تلویزیون فکر نمایید ولی خیلی به آن بها ندهید

طی سال‌ های اخیر تولید کنندگان تلویزیون به ۳ عنصر مهم در طراحی توجه ویژه داشته‌ اند، پنل باریک‌ تر، حاشیه نمایشگر کوچک‌ تر و صفحه نمایش بزرگ ‎‌تر. تلویزیون‌ ها روز به روز باریک‌ تر شده و شکل پایه‌ های آنان هم متفاوت شده میباشد.

ولی هنگامی تلویزیون بیشتر از حد باریک شود، آن زمان فضای کافی برای دیگر قطعات باقی نمی‌ ماند به عنوان مثال تقریبا پایان تلویزیون‌ های زیاد باریک دنیا فاقد اسپیکر با صدای خروجی مناسبند و کاربر باید ۱ سینمای خانگی جداگانه هم به همراه تلویزیون خود خریداری بکند تا صدای مناسبی را تجربه بکند.

در نهایت شکل نمایان و زیبایی تلویزیون اهمیت دارد ولی آنچه از همه چیز مهم‌ تر میباشد، کیفیت عکس تلویزیون میباشد. به توصیه پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن اولویت اول خود را به کیفیت تصاویر اختصاص دهید.

نحوه پخش صدا تلویزیون را فراموش نکنید

تلویزیون‌ های HDTV بخاطر باریکی و ضخامت کم آنان فاقد بلند گو‌های با کیفیت می باشند، پس اگر تمایل دارید تا در تلویزیون خود به تماشای فیلم‌ های سینمایی یا برنامه‌ های ورزشی بنشینید، حتما به ۱ سینمای خانگی نیاز خواهید داشت.

در صورت بروز مشکل در تلویزیون های خود با مجموعه پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!