دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عایق صدا دیوار مشترک چیست؟

به نظر شما دیواری که بین دو محل به عنوان دیوار مشترک قرار دارد چرا صدا را از خود عبور میدهد؟ قطعا به صورت استاندارد ساخته نشده و به طور قطع،کم و کاستی هایی در مراحل ساخت و ساز داشته است.
دیوار های مشترکی که در آپارتمان ها و یا یرج های مشکونی بین واحد ها ساخته شده،به دلیل نازک بودن و رعایت نکردن استاندارد ها و متریال های مورد تایید،صدا را به راحتی از خود عبور میدهند.

به همین دلیل از عایق صدا به عنوان یک جرم اضافی جهت عایق نمودن محل استفاده میشود. عایق صدا دیوار مشترک در واقع محصولاتی غیر شیمیایی و بدون آلرژی زا و بدون مواد سمی هستند که به دلیل ترکیبات به کار رفته و خاصیت های طبیعی محصول، عبور صدا را کنترل کرده و تا حد بسیار زیادی از عبور بی رویه آن جلوگیری میکنند.

این محصولات در انواع مختلف و در انواع و اقسام رنگ و جنس و ضخامت و کاربرد قابل عرضه هستند و هر کدام به نوبه خود تاثیر چشم گیری در کنترل صدا و حذف صدا دارند.از عایق ها ایر پلاست با مناسب ترین قیمت ام کاربرد فراوان و تاثیر زیاد تا پنل های ترموفیوز با بهترین و با کیفیت ترین و تاثیرگذارترین عایق ها ،همگی توسط شرکت آپ دکو با تئجه به نیاز و کاربرد شما عزیزان قابل سفارش و نصب و اجراء میباشند.

اما باید توجه داشت که عایق کاری باید توسط متخصص و یه صورت مهندسی شده  و با در نظر گرفتن تمامی شرایط محیطی انجام شود.
پس ما در گروه آپ دکو با عایق صدا دیوار مشترک و اجراء تمام کم و کاستی ها و نصب بهترین عایق های روز دنیا که دارای تمامی استانداردهای بین المللی هستند، دیوارتان را به بهترین نحو و در کمترین زمان و ضمانت رضایت شما،عایق میکنیم.

معرفی انواع عایق صدا دیوار مشترک

عایق های مختلفی جهت انجام عایق دیوار مشترک وجود دارد اما تنها تعدادی ازین عایق ها توسط کروه آپ دکو اجراء میشوند. این عایق ها تمامی دارای استاندارد های روز دنیا هستند و با تضمین ماندگاری و دریافت بهترین نتیجه برای شما عزیزان نصب و اجراء میشوند.تعدادی ازین عایق ها را برای شما مشتریان محترم معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید:

عایق پشم سنگ
تولید شده از مواد معدنی
بدون بو و ایجاد حساسیت
به صورت رولی و پنل
دارای بافت سلول باز
دارای ضخامت 3 الی 5 سانت
عایق الاستومری
دارای بافت سلول بسته
وزن بسیار سبک و تراکم بالا
انعطاف پذیر
به صورت رولی و پنل
دارای ضخامت 0.4 الی 2.5سانت
عایق ایرپلاست
تراکم بالای میان سلولی
ضخامت 1 الی 3 سانت
بدون بوو و ایجاد حساسیت
دارای دانسیته 20 الی 30
عایق ترموفیوز
دارای دانسیته بسیار بالا
به صورت رولی و پنل
ضخامت مناسب با ضریب جذب بالا
دارای بافت سلول باز
عایق ریباند
تولید شده از تکه های فوم پلی یورتان
تراکم بالا و دانسیته مناسب
به صورت رولی
دوست دار محیط زیست
عایق های آکوستیک
بافت سلول باز
استفاده و نصب آسان
دانسیته مناسب با توجه به میزان هزینه
دارای رنگ های متفاوت

وقتی صحبت از عایق صدا دیوار مشترک در تهران میشود بیشتر مردم تنها عایق های شانه تخم مرغی را نام میبرند.اما برخلاف عقیده بسیاری،این عایق ها تنها برای اتاق های موسیقی اجراء شده و وظیفه شان  جلوگیری از اکو شدن صدا یا بازگشت صدا در محیط میباشد و جلوی خروج صدا از دیوار ها و یا کف و سقف را نمیگیرد و برای عایق کردن محیط در برابر صدا باید از انواع عایق های دیکر استفاده شود.

عایق هایی مانند پشم سنگ،عایق های الاستومری،عایق های ایرپلاست،عایق های ریباندو عایق های ترموفیوز با لایه سنگین و در انواع مختلف عایق های آکوستیک ،تنها تعدادی از عایق های ارائه شده توسط آپ دکو میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *