دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عایق بندی صوتی، آکوستیک

عایق صدا در اپ دکو هم به فروش می رسد ( ازسال به سراسر ایران) و هم برای شهروندان تهرانی اجرا می شود. برای ثبت سفارش تماس بگیرید و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید! ما همراه شماییم و محصولات ضمانت دار هستند.

انواع پنل عایق صدا

برای خانه های مسکونی و آپارتمان ها، دفتر کار و استودیو می توان از دو نوع پنل عایق صدا بهره مند شد :

1- عایق صوتی دو طرف صاف

قابل استفاده به عنوان عایق صدا خودرو، دیوار مشترک، عایق صدا سقف آپارتمان، مکان های عمومی، پیشگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صدا برای ماینر، عایق صدا درب، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی

عایق صدا دو طرف صاف علاوه بر خاصیت صدا گیری، به عنوان عایق حرارتی در سالن ها برای پیشگیری از ورود گرمای خورشید در فصول گرم و خروج هوای گرم در فصول سرد برای بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

2- عایق صوتی شانه تخم مرغی

قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین، پمپ، ژنراتور، کمپرسور، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینماها، استودیو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صدا دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صدا روکار کف

این نوع از عایق های صوتی با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به پنل آکوستیک یا عایق صدا شانه تخم مرغی شناخته می شوند. این پنل ها طیف گسترده ای از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک پیشگیری کنند.

به خاطر حالت شش وجهی عایق تخم مرغی سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بسیاری داشته و به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شوند. اگر در ساختمانی چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صدا کف ساختمان هم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *